• Chjamate u Supportu 0086-17367878046

sedia d'uffiziu

Ottu ore à ghjornu.Un passa un terzu di u so tempu in una sedia.Cusì avete bisognu di una sedia còmoda

Questa sedia d'uffiziu ergonomica altamente regulabile hè largamente usata in i paesi europei, l'America di u Nordu, u Mediu Oriente, l'Asia è altri paesi, in particulare in Russia, Canada, India, Bangladesh, Arabia Saudita, Gran Bretagna è Filippine.

Vantaggi di a sedia:

1. Questa sedia hè ergonomica cuncepitu cù un back adjustable.Pò correggerà a vostra postura seduta, chì hè bona per a salute di a cintura.

2. L'altezza è l'angulu di u headrest pò esse aghjustatu per prutege u vostru collu in un statu còmode.

3. A sedia pò rotà è si move in liscia cù l'orientazione di 360 ° per aghjustà è rilassate i vostri musculi.

4. A funzione di serratura di una pusizioni unica pò chjude l'altezza di u sediu, è a barra di pressione di l'aria superiore hè aduprata per a durabilità è a flessibilità.

5. U sediu hè cupartu di scuma d'alta densità + tela.Bona elasticità è alleviate a pressione di l'anca, dolce è micca faciule da deformà.U tela di maglia hè utilizatu per a ventilazione è a cura.

Base d'aluminium 6.350, certifiée par BIFMA, solide et durable.

7. Basi liscia è casters, stainless steel è nylon basi, PU nylon casters.

I rotelle di nylon PU ùn graffianu micca u pavimentu è anu pocu rumore.Hè statu strettamente testatu per risponde à i requisiti di alta qualità.

sedia d'uffiziu (1) sedia d'uffiziu (2) sedia d'uffiziu (3) sedia d'uffiziu (4) sedia d'uffiziu (5)

Metudu di stallazione:

1. Fix u backrest cù viti.

2. Fix u bracciu à u sediu

3. Assemblatu a manica di allinamentu superiore di a sedia

4. Pone a barra in u burcu mediu di u football

5. Press a rota in u pede di a sedia

 

Sedia d'uffiziu di scrivania di l'urdinatore di l'impiegatu di schienale bassa A sedia di l'uffiziu usa principii ergonomichi per cuncepisce u cuscinu è u spinu per cunfurmà à a curva di u corpu di a postura è l'abitudini di seduta è furnisce un supportu còmode è una sperienza di cavallu.Per diverse persone, avemu dimustratu l'uriginale in a struttura, a funzione, u cunfortu, u materiale è u culore di sedie d'uffiziu.Per esempiu, in u disignu ergonomicu di sedie di l'uffiziu, aghjustemu l'angolo di stress di u collu è u spinu per allistà a fatigue di e spalle è u collu dopu à pusà per un bellu pezzu.Basatu annantu à u cuncettu umanizatu di l'ergonomia, ogni sedia di l'uffiziu combina perfettamente i materiali di metallu cromu è u nylon, è hè a sedia di salute ambientale più famosa in famiglia, divertimentu è travagliu d'uffiziu.Detaglii di u produttu, rete traspirante criptata, ùn ci hè bisognu di preoccupassi di muggy.A rete hè faciule da pulisce è cura, cù una bona transpirabilità, un forte sustegnu è una resistenza à a lacrime.Sei disinni intimi: schienale di sedia bionica, supportu elasticu, migliione di u spaziu, schienale traspirante, regolazione sicura è stabile, cunfortu.Schienale ergonomicu: Rilassatu è còmode, cuncepitu per a curvatura di a spina dorsale, in linea cù a struttura umana, riducendu assai l'incomodità di a spina causata da a seduta sedentaria.Hà una forte capacità di trasportu, è hè più còmode senza stancu dopu à pusà.Ruote flessibili, materiali addensati, forte capacità portante.Pista curva: anti-skid è durable.L'altezza pò esse regulata liberamente per risponde à e diverse esigenze.Cilindru Air lift: cuntrolla a qualità da a surgente.


Tempu di Postu: 25-Nov-2022