• Chjamate u Supportu 0086-17367878046

Idee è ispirazione di tematiche di Carnaval di corsa di primavera!

A stagione di corsa di primavera hè l'uppurtunità perfetta per vestisce è gode di l'atmosfera vivace di un avvenimentu in pista!Da u Derby Day à u Ladies Day è a Melbourne Cup, ci sò parechje opportunità per accoglie una spettaculare celebrazione di corsa di primavera.

Sia chì avete pianificatu una funzione corporativa in u vostru uffiziu, un locu o in una pusizione di primura in l'ippodromu, a nostra bella gamma di mobili è decoru pò aiutà vi trasfurmà u vostru avvenimentu.Allora scopre u champagne, è verificate e nostre idee di tematiche preferite è cunsiglii di stile per u carnaval di corsa di primavera 2022 quì sottu!

Crea spazii di seduta cunfortu
L'allestimenti di cocktail sò ideali per un avvenimentu rilassante di corsa di primavera.Hè ricumandemu d'utilizà una mistura di opzioni di posti alti è bassi per mantene i vostri invitati cunfortu.Questu aghjunghje ancu una certa varietà è interessu à u spaziu.

Pudete creà parechje spazii di break-out usendu a nostra gamma di pacchetti lounge, pouf, bar alti è sgabelli è tavoli è sedie di caffè.Per i gruppi più grandi di invitati, cunzidira l'aghjunghje alcuni di i nostri tavulini è sedie da pranzu, o sedili di panca per una sensazione più rilassata.

Se u vostru avvenimentu si svolge fora, ùn vi scurdate di aghjunghje l'ombra cù qualchi ombrelli di u mercatu spargugliati in u spaziu.A nostra scherma bianca pò ancu esse aduprata per incrustà u vostru spaziu è creà un'autentica atmosfera di corsa di primavera!

1


Tempu di Postu: Oct-10-2022