• Chjamate u Supportu 0086-17367878046

Cunsiglii per travaglià in l'Uffiziu

●Se u sole provoca riflessioni nantu à u screnu di u vostru urdinatore, pudete chjude i cortini o aghjustate a pusizione.

● Mantene u vostru corpu bè idratatu in tuttu u ghjornu.A desidratazione pò causà discomfort fisicu, chì à u turnu affetta a postura, è beie assai acqua pò impedisce chì questu succede.È quandu u vostru corpu hè ben idratatu, avete da alzà è andà à u bagnu ogni tantu.

● A prima cosa da fà quandu cumprà un novu uffiziu, sedia d'uffiziu o scrivania hè di aghjustà l'altitudine di a sedia per currisponde à a vostra altezza è l'altezza di u desk.

●Alcuni studii anu dimustratu chì l'usu di una bola di yoga inflatable cum'è una sedia hè l'esercitu più efficau per sviluppà una postura curretta.

●Se l'urdinatore hè un pocu più luntanu da voi per mantene a postura propria, pudete zoomà nantu à l'articuli di testu è menu nantu à u screnu di l'urdinatore.

●Pigliate pause da u tempu à u ghjornu in tuttu u ghjornu per allungà u vostru corpu à l'angulu ghjustu, alleviate u stress di u spinu, eserciteghja i musculi di a schiena, è prevene u mal di schiena.

●Ogni 30-60 minuti avete da stà è marchjà per 1-2 minuti.Seduta per longu periodi di tempu pò causà neuralgia pelvica, è ancu parechji prublemi di salute, cum'è coaguli di sangue, malatie di u cori, è più.

avvistà

●Sitting in front of a computer for too long can cause stiffness muscular.

●Glare di l'urdinatore è u lume blu pò causà mal di testa, è pudete cambià a vostra postura per evitari a luce.Aduprendu occhiali blu-bloccanti o utilizendu un filtru di luce blu, cum'è u Modu Notte di Windows, pò corregge stu prublema.

●Una volta avete u vostru spaziu di travagliu stallatu currettamente, assicuratevi di sviluppà boni abitudini di travagliu.Ùn importa micca quantu l'ambiente hè perfettu, stà fermu per un bellu pezzu affettarà a circulazione di sangue è causarà danni à u corpu.


Tempu di Postu: Aug-03-2022