• Chjamate u Supportu 0086-17367878046

Vulete cumprà una sedia, chì materiale cunsigliate?

Sedie sò principalmente aduprate per e persone per riposu in i mobili di ogni famiglia.Ci sò parechji tippi di sedie nantu à u mercatu, è sedie di diversi materiali sò diffirenti in l'apparenza è u cunfortu.

Quandu sceglite una sedia, chì materiale hè megliu per una sedia?

Di chì materiale hè fatta a sedia?

Attualmente, e sedie in u mercatu ponu esse divise in sedie in legnu solidu, sedie in legnu d'acciaio, sedie in pannelli, sedie in vetru, sedie in ferru battutu, sedie in plastica è sedie in tela.

Sedie d'arte, sedie in pelle, sedie in pelle, sedie in schiuma, ecc. Eccu alcuni sedie fatti di parechji materiali.

1. Sedie di legnu solidu Sedie di legnu solidu sò naturali in culore è sò una scelta di moda naturali è sana.Ci sò parechji tipi di materiali, principarmenti u faghju.Timber, teak, ash, olm, poplar, pine, frà i quali frasche, faggi è quercia sò i più preziosi.

2. Materiali di tissuti Sedie di tela sò sedie di divertimentu fatti di diversi tessuti.In stile, hè più adattatu per u stilu di paese europeu è americanu.A generazione di stili di moda, cum'è stili neoclàssichi, etc. Trà i sedie di salotti muderni è di moda di tela, i so formi sò generalmente simplici è stylish, pienu di sensu artisticu.

3. A superficia di a sedia d'acciaio all'apertu hè pulita, sprayed with zinc, sprayed with anti-ultraviolet outdoor powder è altri trattamenti speciali anti-ruggini è resistenti à l'usura.E so caratteristiche principali sò: forte, ecunomica, durable, assai adattatu per l'usu outdoor.

4, l'apparenza di a sedia di pelle di a sedia di pelle hè assai atmosferica.In generale, e sedie di pelle sò cumposti principalmente di prudutti di pelle è cornici di legnu solidu, è sò generalmente utilizati per l'oziu.U sediu è u sediu internu di a sedia sò in pelle, mentre chì u perimetru è u spinu esternu di a sedia sò generalmente fatti di pelle artificiale.

5. Materiale Rattan Rattan hè una materia prima sana è ecologica, adattata per mette in u balcone, a camera, u studiu.Aspetto di sedia in rattan.U mondu hè pienu di cultura è dà una sperienza assai còmode.

6. Materiale di legnu plasticu U legnu plasticu ùn hè micca un materiale naturali, ma un novu materiale mischju cù plastica è polpa di legnu.Articuli di pelle è u quadru di legnu solidu sò i materiali principali.Di solitu, a superficia di u sediu è a superficia interna di u divano sò fatti di materiali di pelle.

7. Rattan chair Rattan chair hè di più in più pupulari avà, hè un tipu di sedia cumuna.Adatta per balcone, studiu è altri lochi.Hè una sedia di rattan piena di atmosfera culturale, chì permette à e persone di gode di a vita megliu.


Tempu di pubblicazione: 21-sep-2022