• Chjamate u Supportu 0086-17367878046

Benvenuti à u nostru showroom è u magazzinu di tessuti

Avemu una sala di mostra cù trè o quattru sedie, chì copre una superficie di più di 4000 metri quadrati... Avemu una gamma completa di stili di sedia.È ogni stile vene in parechje dimensioni per risponde à e vostre diverse esigenze.
 
I nostri tissuti sò generalmente divisu in: velluto, tela Baijia, PU, ​​pelle, tela tecnulugia, corduroy, etc.. U tela hè suave è cunfortu, robusta è durable.U nostru tissu ùn si sbiadisce micca o pilling.Facile da pulisce è gestisce.I culori sò cumpleti è belli.

Hebei Haosi Furniture Sales Co., Ltd hà un attivu tutale di 10 milioni di USD è una superficie di terra di 10 000 Metri quadrati. Avemu più di 100 impiegati.Hebei Haosi Furniture Sales Co., Ltd hè una cumpagnia di marca di mobili chì integra u disignu, Vendita, esportazione è serviziu, chì hè in una pusizioni prufessiunale in l'industria di l'esportazione di mobili esterni è interni. Haosi hè specializatu in mobili muderni, sedie da pranzu, sedie d'uffiziu, sedie di salone, sedie di tela, sedie di plastica, sedie di divani, sedie di lusso in PU o pelle, sedie d'alberghi, sgabelli da bar è sedie di ristorante, sedie da giardino, tavoli da pranzu è tavoli.Avemu stile simplice, stile nordicu, stile europeu è mobili in stile americanu, è assai amatu da i clienti in u mondu sanu.A nostra fabbrica hà sei linee di produzzione, Avemu equipamentu di pruduzzione prufessiunale è persunale di pruduzzione, avemu parechji anni di sperienza di produzzione.

1
4
2
5
3

Tempu di post: Apr-14-2023